Τήνος: Πώς το τρίτο σε μέγεθος νησί των Κυκλάδων έγινε πρώτο στις καρδιές των ταξιδιωτών

lifemagazinegr-panagia-tis-tinou-tamata2

Σειρά διαδικτυακών συναντήσεων πραγματοποίησε ο Δήμος από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα. Η αρχή έγινε με το Ισραήλ. Η επιλογή της συγκεκριμένης αγοράς δεν ήταν τυχαία. Κρίθηκε σκόπιμη τόσο από την πορεία των εμβολιασμών στη χώρα αυτή, πράγμα που ενίσχυσε τις προβλέψεις για μεγαλύτερη ευχέρεια ταξιδιών, παράλληλα με τη διμερή συμφωνία της Ελλάδας με το Ισραήλ για το άνοιγμα του τουρισμού. Ακολούθησαν οι αγορές από   τη Μ. Βρετανία, την Ιρλανδία και τη Γερμανία.

Ο Δήμος Τήνου έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα 30  συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες , δημοσιογράφους και bloggers από Ισραήλ, Βέλγιο, Ολλανδία, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Βουλγαρία και Ινδία, ενώ η online παρουσίαση του προορισμού έχει συγκεντρώσει εκατοντάδες  μοναδικές προβολές.  Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με βάση τις αγορές ενδιαφέροντος , ενώ στη διάρκεια του Νοεμβρίου εστίασαν στις εναλλακτικές μορφές που προσφέρει το νησί με βάση τις οποίες έγιναν συναντήσεις με εξειδικευμένους ανά τομέα ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.

Σημαντική παρουσία είχε η Τήνος και στην αμερικανική τουριστική επαγγελματική αγορά μέσω της συμμετοχής της στο φετινό Παγκόσμιο Συνέδριο της ASTA (ASTA Global Convention 2021), που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 23-25 Αυγούστου στο Σικάγο, όπου η Ελλάδα και η Κύπρος τιμήθηκαν με το βραβείο της American Society of Travel Advisors ως το Chapter της χρονιάς 2021.

Ο Δήμος συμμετείχε  στο πλαίσιο του συνεδρίου ενώ παρουσία είχαν και  η Αθήνα, τα Μετέωρα, το Πήλιο και ο Βόλος. Το εκπαιδευτικό Video της Μούσας του Αιγαίου (https://www.youtube.com/watch?v=HlbMKi3n0fo),  το οποίο χρησιμοποιήθηκε στη διάρκεια του έτους σε όλες τις διαδικτυακές συναντήσεις και είναι ανηρτημένο στην πλατφόρμα (https://www.mtcgroup.gr/livepresentations)  από την οποία πραγματοποιήθηκαν , παρουσιάστηκε στους 2000 συνέδρους, στους οποίους διανεμήθηκε και το φυλλάδιο του νησιού.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Ο Δήμος συμμετέχει στη δωρεάν υπηρεσία της MTC GROUP (https://www.mtcgroup.gr/groups) . Η υπηρεσία απευθύνεται μόνο σε travel bloggers, influencers και Travel agents, είναι πλήρως διαχειριζόμενη από τον εκπρόσωπο του Δήμου και παρέχει :

  • Άμεση επαφή των μελών με τον εκπρόσωπο του Δήμου σε πραγματικό χρόνο
  • Δυνατότητα μεταφοράς οπτικοακουστικού υλικού και αρχείων
  • Κοινή χρήση του ανεβασμένου υλικού
  • Λειτουργία και σε κινητά τηλέφωνα

Με αυτή την υπηρεσία ο Δήμος  έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να επικοινωνεί άμεσα με τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες, αλλά παράλληλα να απαντά σε τυχόν ερωτήσεις που θα είναι διαθέσιμες σε όλη τη κοινότητα των μελών.

Ο Δήμος με τη βοήθεια της ΜΤC GROUP δημιούργησε το δικό του media kit (https://www.mtcgroup.gr/tinos-content-material) το οποίο απευθύνεται   σε travel bloggers, δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από το εξωτερικό.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Βρετανία:

Την Τήνο πρότεινε για διακοπές στους Βρετανούς η Telegraph με ένα εκτενές δημοσίευμα που, όπως αναφέρει, την ξεχωρίζει για «τον χαλαρό τρόπο ζωής, τη φρέσκια κουζίνα, τις υπέροχες παραλίες και τα τοπία, αλλά χωρίς το πλήθος». Και προσθέτει : «Η Τήνος προσφέρει ό, τι κάνει την Ελλάδα τόσο αιώνιο αγαπημένο  προορισμό για τους Βρετανούς παραθεριστές».

Το δημοσίευμα συγκαταλέγει τη «Μούσα του Αιγαίου» στα  10 περισσότερο δημοφιλή νησιά της Ελλάδας και τα πλέον ήσυχα που θα πρέπει κάποιος να επισκεφτεί με την επισήμανση ότι «δεν την έχει αγγίξει ο μαζικός τουρισμός».

Επίσης, το Escape to Greece, ένας νέος σπεσιαλίστας από τη Βρετανία, περιέλαβε την Τήνο στα προγράμματά του.

Γερμανία:

Το Geo θεωρείται ένα από τα κορυφαία περιοδικά στην Ευρώπη το οποίο παρουσίασε προορισμούς με εξαιρετικά κείμενα και εικόνες. Η Τήνος παρουσιάζεται ως προορισμός με όμορφες παραλίες , ποιοτικά καταλύματα και μοναδικό θρησκευτικό χαρακτήρα.

Επίσης, στις αρχές του Ιουλίου η Τήνος σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας φιλοξένησε τον Γερμανό δημοσιογράφο κ. Ulf Lippitz της εφημερίδας Tagesspiegel με σκοπό την προβολή του νησιού στη Γερμανική αγορά.

https://plus.tagesspiegel.de/gesellschaft/diese-griechische-insel-ist-noch-unentdeckt-tinos-erobert-herzen-im-sturm-199037.html

ΗΠΑ :

https://unforgettablegreece.com/blog/20-greek-islands-to-visit-in-2021

Βέλγιο/Ολλανδία :

Ενθαρρυντικά μηνύματα για την εξέλιξη της νέας τουριστικής χρονιάς στην Τήνο εκπέμπουν δύο σημαντικά δημοσιεύματα από το Βέλγιο και την Ολλανδία. Το πρώτο προέρχεται από βελγικό περιοδικό που ειδικεύεται στους νέους (https://www.campus.be/les-vacances-en-grece-difficile-pour-linstant-mais-on-peut-rever/ ) και το δεύτερο από δημοφιλή ολλανδική ταξιδιωτική πλατφόρμα  (https://www.triptalk.nl/griekenland/griekse-eilanden-bucketlist/).

 Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα προκλήθηκαν μετά τις διαδικτυακές συναντήσεις που πραγματοποίησε  ο Δήμος με επαγγελματίες του Τουρισμού με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Η Τήνος συμπεριλήφθηκε και στο πρόγραμμα του ολλανδικού ταξιδιωτικού πρακτορείου Local Touch travel

  • Για περισσότερες πληροφορίες για την διαμονή σας καθώς και μοναδικά πακέτα προσφορών για την Τήνο μπορείτε να επισκεφθείτε το  https://www.diplomattravel.gr/ , τηλεφωνικώς στο : 210 6517509 ή μέσω email στο : support@diplomattravel.gr
    Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία.  https://www.diplomattravel.gr/

πηγή-airnews



There are no comments

Add yours

Facebook