Οι Alfa Romeo Quadrifoglio και σε ηλεκτρικές εκδόσεις

201231113324_Alfa-romeo-giulia-quadrifoglio_top_speed

Η τάση της ηλεκτροκίνησης δεν δείχνει να αλλάζει τον δυναμικό χαρακτήρα των μοντέλων της Alfa Romeo.

Την προϊοντική επίθεση της ετοιμάζει η Alfa Romeo, με τα στρατηγικά της πλάνα να επικεντρώνονται κυρίως στην δημιουργία ενός τουλάχιστον νέου μοντέλου για την τετραετία 20222026.

Όπως όλα δείχνουν, η ιταλική φίρμα προβάλλει έτοιμη να ανακτήσει τη χαμένη της αίγλη, ανανεώνοντας πλήρως την γκάμα της, η οποία αυτή τη στιγμή μονοπωλείται αποκλειστικά με τις Stelvio και Giulia.
Πολιορκητικός κριός της επέλασής της θα είναι η πολυαναμενόμενη Tonale (2022), για να ακολουθήσει το μικρότερο SUV, η Brennero.
Αδιαμφισβήτητα, αμφότερα αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Παρ’ όλα αυτά, γεγονός- ορόσημο για την Alfa Romeo θα είναι το ντεμπούτο της στην αμιγώς ηλεκτρική κινητικότητα που θα λάβει χώρα το 2024, όπως επιβεβαίωσε εκ νέου σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ιταλικού brand, Jean-Philippe Imparato.

«Το 2024 θα λανσαριστεί η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo», δήλωσε χαρακτηριστικά, αφήνοντας ανοιχτό, μάλιστα, το ενδεχόμενο να δούμε και «καυτά» μοντέλα μηδενικών ρύπων με το δημοφιλές έμβλημα: Το τετράφυλλο τριφύλλι.

«Για όλα τα μοντέλα που έχουν λανσαριστεί στο παρελθόν, πάντα εξέταζα το ενδεχόμενο δημιουργίας μίας έκδοσης επιδόσεων, η οποία θα ήταν άρρηκτα συνυφασμένη με προϊοντικό μήνυμα που στέλνουμε. Αν θεωρήσω πως ένα μοντέλο δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ονομασίας Quadrifoglio, δεν θα δημιουργήσω μια τέτοια έκδοση», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Υπενθυμίζεται ότι από το 2027, η Alfa Romeo θα λανσάρει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, τα περισσότερα εξ αυτών θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis που προορίζεται για μεγάλου μεγέθους αυτοκίνητα με αυτονομία έως 800 χλμ. και ιπποδύναμη από 203 έως και 415 ίππους.

Όπως, παράλληλα, ξεκαθάρισε ο Imparato, οι μηχανικοί της εταιρείας είχαν μεγάλο βαθμό εμπλοκής στην εξέλιξη της εν λόγω αρχιτεκτονικής, ώστε να διασφαλιστεί πως η τελευταία μπορεί να υπηρετήσει τις ανάγκες της μάρκας για ισχυρά μοντέλα.

Τέλος, εξέφρασε την έντονη επιθυμία του να αναβιώσει θρυλικά ονόματα – προσδίδοντάς τους ηλεκτρική υπόσταση  – όπως τις Spider Duetto και GTV.

Προτεραιότητα, ωστόσο, για τους διοικούντες της μάρκας είναι η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων και η αύξηση του μεριδίου της εταιρείας στην αγορά.

protothema.gr


There are no comments

Add yours

Facebook