Facebook: Αλλάζει ονομασία και ταυτότητα

facebook-logo-REUTERS-Dado-Ruvic-1-960×600

Με καινούργια ονομασία σχεδιάζει να συστηθεί στους διαδικτυακούς χρήστες το Facebook, στο πλαίσιο του νέου και φιλόδοξου στόχου του να δημιουργήσει το «metaverse», μια πλατφόρμα επικοινωνίας που θα βασίζεται στη χρήση τεχνολογιών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Σύμφωνα με αναφορές, η νέα ταυτότητα του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης αναμένεται να αποκαλυφθεί από τον ιδρυτή του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, στην ετήσια εταιρική εκδήλωση «Connect», που θα λάβει χώρα στις 28 Οκτωβρίου.

Δημοσίευμα του Verge αναφέρει ότι τη γνωρίζουν ελάχιστα διοικητικά στελέχη, με την εταιρεία να δηλώνει πως δεν σχολιάζει φήμες.

Την πρόθεση της εταιρείας να αλλάξει την ονομασία της γνωστοποίησε το δημοφιλές αμερικανικό τεχνολογικό blog The Verge επικαλούμενο πηγές εντός του Facebook με άμεση γνώση του θέματος. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Ζούκερμπεργκ επιθυμεί η εταιρεία του να μείνει στην ιστορία ως κάτι περισσότερο από ένα απλό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς φιλοδοξεί να συνδέσει την υστεροφημία του με τη δημιουργία του εικονικού «metaverse». Ο ίδιος, άλλωστε, είχε δηλώσει δημοσίως τον Ιούλιο ότι «θα αλλάξουμε ριζικά, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μη μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης».

Προς το παρόν, ο τεχνολογικός κολοσσός δεν έχει επιβεβαιώσει τις αναφορές, δηλώνοντας πως δεν σχολιάζει φήμες. Παρ’ όλα αυτά, το δημοσίευμα του Verge εμφανίζεται σχεδόν βέβαιο για την αλλαγή της εταιρικής ονομασίας του Facebook, συμπληρώνοντας ότι παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό, που γνωρίζουν μονάχα ελάχιστοι διοικητικά στελέχη της εταιρείας. Αν προχωρήσει, πάντως, η αλλαγή ονόματος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης δεν θα είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο στον κόσμο της Σίλικον Βάλεϊ. Είχε προηγηθεί η ριζική αναδιάρθρωση της Google, το 2015, η οποία εισχώρησε κάτω από την «ομπρέλα» της μητρικής εταιρείας Alphabet, εν μέρει για να σηματοδοτήσει ότι είναι πλέον κάτι πολύ περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης.

 Ο όρος «metaverse» χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Νιλ Στέφενσον για να περιγράψει έναν εικονικό χώρο όπου οι άνθρωποι δραπετεύουν για να ξεφύγουν από έναν δυστοπικό κόσμο. Τη Δευτέρα η εταιρεία γνωστοποίησε πως σχεδιάζει να δημιουργήσει έως και 10.000 νέες θέσεις εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, φιλοδοξώντας έτσι να οικοδομήσει τον θαυμαστό καινούργιο διαδικτυακό κόσμο του «metaverse».
πηγή-kathimerini


There are no comments

Add yours

Facebook