Β. Κικίλιας: Πληρότητα 65% τον Οκτώβριο στα ξενοδοχεία Ρόδου και Κρήτης

Kikilias_Olympia_Forum-960×600

Στόχος η καθιέρωση της Ελλάδας ως 12μηνου προορισμού, ανέφερε ο υπουργός στο Olympia Forum

 

Σημαντική επέκταση της τουριστικής σεζόν έχει επιτύχει φέτος η Ελλάδα, αλλά ο στόχος παραμένει να γίνει η χώρα 12μηνος προορισμός, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας την Πέμπτη, αναφέροντας ότι ακόμη αυτόν τον μήνα η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Ρόδου και της Κρήτης είναι στο 65%.

 Μιλώντας στο  πλαίσιο της δεύτερης μέρας του Olympia Forum II, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι η φετινή σεζόν έχει πάει καλά, και μολονότι  το καλοκαίρι τελείωσε, οι τουριστικοί προορισμοί είναι ακόμη δημοφιλείς.

«Για τον μήνα Οκτώβριο έχουμε πληρότητα 65% για προορισμούς όπως η Ρόδος και η Κρήτη και τα στοιχεία είναι καλά και για τον Νοέμβριο», δήλωσε.

Στόχος του υπουργείου είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έτσι ώστε η Ελλάδα να καταστεί ένας τουριστικός προορισμός με διάρκεια 12 μηνών, είπε, προσθέτοντας πως οι πρωτοβουλίες του Υπουργείου για την υλοποίηση αυτού του στόχου είναι η χρονική υπερ-μεγέθυνση, αλλά και η δυνατότητα  προσθήκης περισσότερων προορισμών.

 Απευθυνόμενος στο συνέδριο που οργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα Πατρίς, ο υπουργός εξήγησε ότι η στρατηγική είναι κοινή με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και συνοψίζεται σε δύο καμπάνιες. Η πρώτη, με τίτλο «City-Break» που αφορά στην στήριξη και καλύτερη διαφήμιση ξενοδοχείων σε μεγάλες πόλεις (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο κλπ) για 12μηνη λειτουργία καταλυμάτων και η δεύτερη, με τίτλο «Sea-Sun-Sand» για τουριστικούς προορισμούς στα νησιά αλλά και στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Η προσπάθεια που γίνεται είναι να ενταχθούν στο πλάνο των τουριστών περισσότεροι προορισμοί στην ελληνική ύπαιθρο και στην περιφέρεια, όπως τουριστικοί προορισμοί σε βουνά, σε καταφύγια, σε μνημεία αλλά και με την ενίσχυση ειδικού τουρισμού, όπως αθλητικού τουρισμού, γαστρονομικού τουρισμού ή οινοτουρισμού κ.α.

«Ο τουρισμός συνεισφέρει περίπου το ¼ του ΑΕΠ της χώρας», ανέφερε ο υπουργός.  Η πολιτική του Υπουργείου περιλαμβάνει σχέδια για την διαχείριση υδάτινων πόρων, διαχείριση στερεών αποβλήτων, βελτίωση των υποδομών ώστε να έχουν χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα και λιγότερη περιβαλλοντολογική επιβάρυνση. Το σχέδιό μας είναι ολιστικό και γίνεται σε συνεργασία με όλα τα συναρμόδια υπουργεία.  Θέλουμε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Να δημιουργήσουμε νέες και καλά πληρωμένες θέσεις εργασίας στον κλάδο του τουρισμού, να προσπαθήσουμε να έχουμε καλύτερες υπηρεσίες με την χρήση νέων τεχνολογιών που θα προσελκύουν πιο high-end επισκέπτες και να βελτιώσουμε τα καταλύματα, τόνισε ο κ. Κικίλιας.  Η βελτίωση των υποδομών γίνεται σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία, έτσι ώστε να καταλάβει και αυτή ότι η αναβάθμιση υποδομών είναι προς όφελος και των ίδιων των πολιτών της τοπικής κοινωνίας.

«Η χώρα μας αντέχει τα 30 εκατομμύρια τουρίστες το χρόνο, αν διαχυθούν σε περισσότερους προορισμούς», συμπλήρωσε και τόνισε ότι τα 320 εκατομμύρια ευρώ που προορίζονται από το Ταμείο Ανάκαμψης θα επενδυθούν στην βελτίωση υποδομών όπως μαρίνες, λιμάνια, χιονοδρομικά κέντρα,  αλλά και για την εκπαίδευση στον κλάδο του τουρισμού.

 Ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι οι συμφωνίες που κλείνονται για την επόμενη χρονιά είναι καλές. «Περιμένουμε αύξηση κατά 50% των επισκεπτών από τη Γαλλία, έναρξη της τουριστικής σεζόν από τα μέσα Μαρτίου-αρχές Απριλίου για τους επισκέπτες από την Αγγλία, περισσότερες πτήσεις από Αγγλία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και επέκταση προορισμών που θα επισκεφτούν, 10-11 πτήσεις από ΗΠΑ. Επιδιώκουμε την επανυπογραφή κρατικής συμφωνίας με τη Ρωσία κυρίως για την Βόρεια Ελλάδα αλλά όχι μόνο, ενώ ερωτηματικό παραμένει η Κίνα λόγω κορvνοϊου καθώς και οι Σκανδιναβικές χώρες».

Σε ερώτηση αν υπάρχει περίπτωση να διακοπεί ο τουρισμός λόγω Covid-19, τόνισε ότι: «Η μάχη που δίνουμε είναι να παραμείνουμε ανοικτοί καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου», και συμπλήρωσε ότι η Ελλάδα είναι ένας ευλογημένος τόπος που δεν πρέπει να λειτουργεί άναρχα.

πηγή-kathimerini



There are no comments

Add yours

Facebook