Nestlé: Παραδέχεται ότι πάνω από το 60% των προϊόντων της είναι ανθυγιεινά

ness

Η Nestle παραδέχθηκε ότι 6 στα 10 τρόφιμα και ποτά που παράγει δεν πληρούν «τα αναγνωρισμένα κριτήρια υγείας» και ότι «κάποιες κατηγορίες προϊόντων μας δεν θα γίνουν ποτέ υγιεινά, όσο και αν τα βελτιώσουμε».

Η παραδοχή αυτή καταγράφεται σε εσωτερικό έγγραφο της εταιρείας, το οποίο δημοσίευσε οι Financial Times.

Στο δημοσίευμα των Financial Times, όπως αναφέρει η imerisia.gr, υποστηρίζεται ότι μόνο το 37% των τροφίμων και ποτών που διαθέτει η Nestlé, εξαιρουμένων των προϊόντων όπως οι τροφές για κατοικίδια και η εξειδικευμένη ιατρική διατροφή, επιτυγχάνουν βαθμολογία πάνω από 3,5 με βάση το σύστημα αξιολόγησης της Αυστραλίας. Αυτό το σύστημα βαθμολογεί τρόφιμα σε κλίμακα πέντε αστέρων και χρησιμοποιείται σε έρευνες διεθνών ομάδων και ιδρυμάτων. Η Nestlé, η οποία εμπορεύεται, μεταξύ άλλων, μάρκες τροφίμων και ποτών, όπως οι KitKat, Maggi και Nescafé, περιγράφει το όριο των 3,5 αστέρων ως το «αναγνωρισμένο ορόσημο για την υγεία».

Στο συνολικό χαρτοφυλάκιο τροφίμων και ποτών, περίπου το 70% των προϊόντων διατροφής της Nestlé δεν κατάφεραν να καλύψουν αυτό το όριο, ανέφερε η έκθεση, μαζί με το 96% των ποτών – εξαιρουμένου του «καθαρού» καφέ – και το 99% του χαρτοφυλακίου προϊοντων ζαχαροπλαστικής και παγωτού. Το νερό και τα γαλακτοκομικά προϊόντα σημείωσαν καλύτερη βαθμολογία, με το 82% των νερών και το 60% των γαλακτοκομικών να καλύπτουν το όριο.

Η Nestlé δήλωσε στις αρχές της εβδομάδας, ότι εργάζεται για την αναβάθμιση της στρατηγικής της για τη διατροφή και την υγεία μετά το θέμα των Financial Times. Η εφημερίδα ανέφερε, ακόμη, ότι αυτή η αξιολόγηση αφορούσε περίπου το ήμισυ του συνολικού χαρτοφυλακίου της Nestlé, επειδή κατηγορίες όπως η ιατρική διατροφή, τα τρόφιμα για τα κατοικίδια, ο καφές και τα βρεφικά σκευάσματα εξαιρέθηκαν από την ανάλυση. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα που αναλύθηκαν, αντιπροσωπεύουν και το μισό, περίπου, των συνολικών ετήσιων εσόδων ύψους 72,7 δισεκατομμυρίων λιρών της εταιρείας.

 

πηγή: aftodioikisi.gr



There are no comments

Add yours

Facebook