«Τhe Witches»: 8 πράγματα που δεν ξέραμε για την πρώτη μεταφορά της θρυλικής ταινίας των 90s

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 85

Το ριμέικ της τρομακτικής παιδικής ταινίας «The Witches» είναι πολύ κοντά κι εμείς ρίχνουμε μια ματιά σε 8…περίεργα facts από τα παρασκήνια της κλασικής εκδοχής.

Η γκροτέσκ τρομακτική ταινία για παιδιά «The Witches» του 1990, με πρωταγωνίστρια την Αντζέλικα Χιούστον, επανέρχεται σε νέα κινηματογραφική διασκευή. Στη νέα ταινία του 2020 η μεγάλη κακιά μάγισσα θα αποτυπωθεί στο πρόσωπο της Αν Χάθαγουεϊ!

Το έργο είναι βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Ρόαλντ Νταλ, όπου ένα παιδί μαθαίνει την ύπαρξη κακών μαγισσών που θέλουν να τον καταστρέψουν και τον μεταμορφώνουν σε ποντίκι.

Ας δούμε 8 περίεργα πράγματα από τα παρασκήνια της θρυλικής ταινίας των 90s!

1. Η Jim Henson Company πέρασε 14 εβδομάδες να φτιάχνει τις μεταμορφώσεις των ποντικιών

Στην ταινία, οι μάγισσες με αρχηγό φυσικά την μοχθηρή Εύα Ερνστ (Αντζέλικα Χιούστον) προσπαθούν να μετατρέψουν όλα τα παιδιά σε ποντίκια για να μπορούν να τα καταστρέψουν πιο εύκολα. Τα δύο παιδιά ο Λουκ (Τζέισεν Φίσερ) και ο Μπρούνο (Τσάρλι Πότερ) μετατρέπονται σε ποντίκια και χρειάζονται κάποια…εφέ για να απεικονισθεί αυτό.

Τα ποντίκια στο

 

 

Έτσι, η εταιρεία Jim Henson επιστράτευσε όλους τους καλλιτέχνες και κατασκευαστές μαριονετών, οι οποίοι δούλευαν για 14 εβδομάδες. Χρησιμοποιούσαν μακιγιάζ σε διάφορα στάδια, ειδικά εφέ και, τέλος, ορισμένες μαριονέτες ρομπότ (animatronics) για να πετύχουν το εφέ της ομιλίας.

2. Ορισμένες σκηνές περιλάμβαναν γιγαντιαία ποντίκια

Υπήρχαν τρία μεγέθη ποντικιού-μαριονέτας σύμφωνα με τον υπεύθυνο Τζιμ Χένσον. Ήταν το κανονικό μέγεθος για σκηνές με ποντίκια και ανθρώπους μαζί, ένα μεσαίο μέγεθος και τέλος ένα μεγάλο σε μέγεθος σκύλου. Το τελευταίο μέγεθος έπρεπε να χειρίζεται με τα χέρια και χρειάστηκε να σκεφτούν τρόπους ώστε τα σκηνικά να κάνουν το ποντίκι να μοιάζει μικρό. Ωστόσο, αυτό το μέγεθος βοηθούσε στην καλύτερη αποτύπωση των εκφράσεων.

3. Η Αντζέλικα Χιούστον βαφόταν για 6 ώρες μέχρι να γίνει η κακιά μάγισσα

Η ηθοποιός αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο TV3 τη δύσκολη διαδικασία του καθημερινού μακιγιάζ. Όπως είπε η ίδια «Το μακιγιάζ για το ‘Τhe Witches’ ήταν δύσκολο. Ήταν περίπου 6 με 7 ώρες μακιγιάζ και έπαιρνε περίπου 5 ώρες να βγει. Ήταν ένα δύσκολο, πολύ δύσκολο μακιγιάζ αλλά ευτυχώς δεν το είχα για όλη την ταινία, μόνο για 2-3 εβδομάδες. Αλλά ήταν κουραστικές εβδομάδες και είχα ψεύτικα χέρια. Οι άκρες των δακτύλων μου είχαν γίνει αρθρώσεις και έπαιρναν τουλάχιστον μια ώρα να βγουν, κάνοντας λίγο προβληματικό το να πάω στο μπάνιο».

Ωστόσο, η αποκάλυψη του προσώπου της Μεγάλης Μάγισσας είναι ένα κομβικό σημείο στην ταινία και σίγουρα άξιζε την όλη διαδικασία.

4. Το μακιγιάζ, τα προσθετικά και τα φώτα δυσκόλεψαν την ηθοποιό στην σκηνή στην Σύνοδο

Η σκηνή του μονολόγου της Χιούστον στην Σύνοδο με όλα τα προσθετικά, το μακιγιάζ και τα ζεστά και δυνατά φώτα ήταν η πιο δύσκολη για την ίδια. Όμως, ο σκηνοθέτης τη βοήθησε πάρα πολύ. Η ίδια έχει πει: «Δεν θα ξεχάσω πως [ο Νίκολας Ρεγκ] με βοήθησε με έναν δύσκολο μονόλογο όταν δεν ήμουν καθόλου βολικά και τόσο κουρασμένη από τον εγκλωβισμό σε αυτό το καλούπι κάτω από ζεστά φώτα για ώρες, που τα λόγια είχαν σταματήσει να βγάζουν νόημα και ήθελα απλά να κλάψω».

5. Η αντίδραση του γιού του Ρεγκ τον έκανε να κόψει σκηνές

Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι το ίδιο με αυτό που είχε αρχικά στα χέρια του ο σκηνοθέτης. Μετά από τις αντιδράσεις του γιου του, αποφάσισε να κόψει ορισμένες σκηνές καθώς πάνω απ’ όλα -και παρά την τρομακτική της ήδη φύση- παραμένει μια ταινία για παιδιά! Ο γιός του μόλις είδε την τρομακτικότερη πρώτη εκδοχή της ταινίας αναπήδησε, έτρεξε γύρω στο δωμάτιο και τελικά κρύφτηκε πίσω από την τηλεόραση.

6. Ο Τζιμ Χένσον φοβήθηκε για το αυθεντικό τέλος της ιστορίας

Στο βιβλίο, το παιδί δεν μεταμορφώνεται ποτέ ξανά πίσω σε άνθρωπο αλλά παραμένει ποντίκι. Κάτι τέτοιο φάνηκε υπερβολή να κρατηθεί σε μια ήδη τρομακτική παιδική ταινία. Προς το τέλος, λοιπόν, το παιδί μεταμορφώνεται πάλι σε άνθρωπο. Ο Τζιμ Χένσον θέλησε να το τεστάρουν αυτό με ένα κοινό που θα παρακολουθούσε δύο εκδοχές της ταινίας.

H Ατζέλικα Χιούστον στο

Η αλλαγή δεν άρεσε καθόλου στον συγγραφέα, Ρόαλντ Νταλ. Η γυναίκα του αποκάλυψε πως όταν είδε το τέλος που είχε δώσει ο ίδιος άρχισε να κλαίει και όταν τελικά επιλέχθηκε το διαφορετικό τέλος, απαίτησε να μη μπει το όνομά του. Για τον ίδιο, είχε χαθεί όλο το νόημα της ιστορίας.

7. Ο Ρόαν Άτκινσον κατέστρεψε το γραφείο της παραγωγής

Ο ηθοποιός είχε στην ταινία τον ρόλο του μάναντζερ του ξενοδοχείου της ταινίας, το οποίο στα αλήθεια ονομάζεται Headland Hotel. Μένοντας σε αυτό, ο ηθοποιός αποκοιμήθηκε ξεχνώντας ανοιχτή τη βρύση της μπανιέρας με αποτέλεσμα τα νερά να φτάσουν έως το από κάτω δωμάτιο. Για κακή του τύχη, το κάτω δωμάτιο ήταν αυτό της παραγωγής κι έτσι τα νερά κατέστρεψαν όλο τον εξοπλισμό

8. Η ταινία ήταν η τελευταία δουλεία του Τζιμ Χένσον και του Ρόαλντ Νταλ

Ο δημιουργός μαριονετών και κινηματογραφιστής Τζιμ Χένσον δεν κατάφερε να δει το τελικό αποτέλεσμα της δημιουργίας του αφού πέθανε 9 μόλις μέρες πριν την μεγάλη πρεμιέρα. Έφυγε από τη ζωή ξαφνικά στα 53 του μόλις μπήκε στο νοσοκομείο με πνευμονία. Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία της ταινίας, πέθανε και ο  συγγραφέας Ρόαλντ Νταλ από μια σπάνια μορφή καρκίνου στο αίμα, έχοντας προλάβει να δει την ταινία κι ας ήταν αντίθετος με το τέλος.

Πηγή: CinemaBlend



There are no comments

Add yours

Facebook