ΑΝΤΙ-ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!

20B19229-55A8-4590-9900-1AFFD17ED367

Η υγιεινή διατροφή αποτελεί παράγοντα-κλειδί για την επιτυχή αντιμετώπιση της επίμονης κυτταρίτιδας.

Η δέσμευση για έναν μονιμότερα υγιεινότερο τρόπο διατροφής δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιχειρήσετε να αλλάξετε τα πάντα μέσα σε μια μέρα – δεν θα πετύχει! Το σωστό είναι πρώτα να εντοπίσετε όσες διατροφικές αλλαγές σάς ταιριάζουν και είναι πιο εφικτές στην περίπτωσή σας και κατόπιν να ξεκινήσετε με αυτές που πιστεύετε ότι είναι ευκολότερο να κάνετε. Σταδιακά, σε βάθος χρόνου, θα υιοθετείτε περισσότερες αλλαγές, με τον δικό σας ρυθμό, αφού έχετε εδραιώσει τις προηγούμενες, και μέχρις εκεί όπου δεν νοιώθετε υπερβολική πίεση ή καταναγκασμό.

1) ΕΠΑΡΚΉΣ ΕΝΥΔΆΤΩΣΗ

  • Αυξήστε σταδιακά την πρόσληψη νερού. Πίνετε νερό σε τακτά χρονικά διαστήματα της ημέρας και σε επαρκή ποσότητα.
  • Καλύψτε τυχόν επιπλέον ανάγκες σας σε υγρά μέσω τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα νερού όπως τα φρούτα, χυμούς λαχανικών, αφεψήματα χωρίς ζάχαρη και ανάλατες σούπες.
  • Αποφεύγετε τυποποιημένους φρουτοχυμούς, καφεϊνούχα ροφήματα με υψηλές θερμίδες και σακχαρούχα αναψυκτικά.
  • Ακολουθείτε τις βασικές αρχές της μεσογειακής πυραμίδας διατροφής, μην αποκλείετε εντελώς καμία ομάδα τροφών και κανένα τρόφιμο από το διαιτολόγιο σας.
  • Τρώτε καθημερινά ποικιλία διαφορετικών τροφίμων, σε ελεγχόμενες όμως ποσότητες και πάντα ανάλογες προς τις θερμιδικές σας ανάγκες.
  • Φροντίζετε να υπάρχουν στο τραπέζι σας περισσότερα νωπά φρούτα και λαχανικά, τουλάχιστον 5 διαφορετικά  χρώματα καθημερινά (πράσινο, πορτοκαλί, κόκκινο, λευκό, μοβ κ.λπ.).
  • Δίνετε προτεραιότητα στο σπιτικό φαγητό έναντι του «έτοιμου», μειώστε τα βιομηχανοποιημένα τρόφιμα και τα πρόχειρα φαγητά τύπου fast food.
  • Προτιμάτε τρόφιμα που διατίθενται στη φυσική τους μορφή, π.χ. φρούτα εποχής, νωπά λαχανικά, αβγά, ξηρούς καρπούς με κέλυφος, ή έχουν υποστεί μόνο την απολύτως απαραίτητη κατεργασία, π.χ. ελαιόλαδο εξαιρετικά παρθένο, ρύζι καστανό, δημητριακά ολικής αλέσεως.
  • Από τα συσκευασμένα-τυποποιημένα προϊόντα, επιλέγετε όσα διαθέτουν περισσότερες φυτικές ίνες, ελάχιστα επιπρόσθετα σάκχαρα, περιορισμένα κορεσμένα λιπαρά και αποδίδουν λιγότερες θερμίδες ανά μερίδα – διαβάζετε την διατροφική ετικέτα στη συσκευασία τους!
  • Τρώτε αναλογικά περισσότερα ωμά τρόφιμα και φαγητά, όπως σαλάτες λαχανικών, φρούτα, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς κ.ά., παρά μαγειρεμένα.
  • Εφαρμόζετε ηπιότερους τρόπους μαγειρέματος για όσα τρόφιμα δεν μπορείτε να καταναλώσετε ωμά, π.χ. βρασμός στο νερό ή σε ζωμό ή στον ατμό, τεχνική ποσέ. Αποφεύγετε το τηγάνισμα!
  • Μειώστε την προσθήκη αλατιού τόσο κατά το μαγείρεμα όσο και στο πιάτο σας, χρησιμοποιείτε περισσότερα μυρωδικά και μπαχαρικά αντί για αλάτι.
  • Ελαχιστοποιήστε την χρήση πλαστικών, π.χ. για αποθήκευση φαγητού ή για κατανάλωση ροφημάτων. Προτιμάτε σκεύη από γυαλί ή κεραμικό ή άλλο φυσικό υλικό αντί για πλαστικό.
  • Επιλέγετε γαλακτοκομικά με λιγότερα λιπαρά και πλούσια σε προβιοτικά, όπως π.χ. γιαούρτι, κεφίρ, ξινόγαλα.
  • Προτιμάτε τυριά με χαμηλότερα λιπαρά και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι (νάτριο).
  • Αποφεύγετε τα μαγειρικά λίπη και τις σάλτσες με ζωικά συστατικά.
  • Αφαιρείτε όλο το ορατό λίπος από το κρέας και το δέρμα από τα πουλερικά, καταναλώνετε μόνο το ψαχνό.
  • Ελαχιστοποιήστε την κατανάλωση επεξεργασμένων προϊόντων κρέατος, όπως π.χ. αλλαντικών και έτοιμων κρεατοπαρασκευασμάτων.
  • Προτιμάτε ψάρια ή πουλερικά έναντι των κόκκινων κρεάτων.
  • Καταναλώνετε συχνότερα όσπρια ως εναλλακτική πηγή πρωτεϊνών.

2)ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΉ ΠΟΙΚΙΛΊΑ
3) ΠΟΙΟΤΙΚΌΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΤΡΟΦΊΜΩΝ

4) ΑΠΛΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΌΤΗΤΑ

 5) ΜΕΊΩΣΗ ΖΩΙΚΏΝ ΛΙΠΑΡΏΝ

6) ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΚΌΚΚΙΝΟ ΚΡΈΑΣ

ΣΥΝΔΥΆΣΤΕ ΑΠΑΡΑΙΤΉΤΩΣ…

Συγχρόνως με τις διατροφικές αυτές αλλαγές, όσες δεν εφαρμόζετε μέχρι τώρα και στο βαθμό που σάς είναι εφικτό, θα πρέπει επιπλέον να περιορίσετε το αλκοόλ αν πίνετε, να γυμνάζεστε ήπια καθημερινά, να αποφεύγετε το κάπνισμα και να κοιμάστε επαρκώς.

 



There are no comments

Add yours

Facebook