Το ήξερες ; Γιατί δεν Πρέπει να Συνδυάζετε Ποτέ το Μπέργκερ σας με Αναψυκτικό

thehomeissue_burger-620×354 (1)

Η αλήθεια είναι πως αυτά τα δύο συνήθως πάνε μαζί. Κάθε φορά που τρώτε ένα λαχταριστικό μπέργκερ σας αρέσει να το συνοδεύετε με ένα ποτήρι αναψυκτικό αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να σταματήσετε να κάνετε.

Και μπορεί να νιώθετε ότι αν δεν έχετε το ένα δεν μπορείτε να απολαύσετε πλήρως και το άλλο αλλά καλό είναι να λάβετε σοβαρά υπόψιν σας τα αποτελέσματα στα οποία κατέληξε η παρακάτω έρευνα.

Έρευνα, λοιπόν, που δημοσιεύτηκε στο BMC Nutrition και στην οποία συμμετείχαν 27 άτομα τα οποία έφαγαν 4 γεύματα. Τα 2 γεύματα περιείχαν 15% πρωτεϊνη και ένα αναψυκτικό με ζάχαρη και 15% πρωτεϊνη και ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη. Τα άλλα 2 γεύματα είχαν 30% πρωτεϊνη και ένα αναψυκτικό με ζάχαρη και 30% πρωτεϊνη και ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη.

thehomeissue_burger01

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όταν πίνετε αναψυκτικό μαζί με το φαγητό σας δεν οξειδώνεται καλά το λίπος πράγμα που σημαίνει πως δεν διασπάται εύκολα το λίπος στο σώμα σας.

Πιο συγκεκριμένα όταν τρώτε ένα γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη και πίνετε και αναψυκτικό με ζάχαρη καίτε λιγότερο λίπος ενώ αυξάνεται ακόμα περισσότερο η όρεξή σας.

thehomeissue_burger02

Συμπερασματικά μην συνδυάζετε πρωτεϊνη με αναψυκτικά ή με χυμούς που έχουν ζάχαρη. Προτιμήστε να πιείτε νερό ή κάποιον χυμό χωρίς ζάχαρη και πιείτε το αναψυκτικό σας -αν δεν μπορείτε να κάνετε χωρίς αυτό- κάποια άλλη στιγμή.



There are no comments

Add yours

Facebook